प्रतिस्पर्धी, उच्च ACoS बजारहरूमा कसरी सुरुवात गर्ने

अमेजनमा नयाँ उत्पादनलाई सही रूपमा लन्च गर्नाले तपाईंको उत्पादनलाई लामो र लाभदायक जीवनकालको लागि सेट अप गर्न सक्छ। विज्ञापन प्रत्येक प्रक्षेपण को एक महत्वपूर्ण भाग हो। तपाईं यसलाई छिटो र कुशलतापूर्वक कसरी गर्नुहुन्छ? स्वचालित कुञ्जी शब्दहरू र बिडहरू साथै सही बजेट छुट्याउने सबै मुख्य भागहरू हुन् जुन हामीले यस पोष्टमा कभर गर्नेछौं।

पूर्व प्रक्षेपण

कुनै पनि अभियान सुरु गर्नु अघि अपेक्षाहरू सेट गर्न महत्त्वपूर्ण छ। यदि तपाइँको लक्ष्य प्रतिस्पर्धात्मक स्थानमा पृष्ठ 1 वा 2 मा पुग्ने हो भने, तपाइँ धेरै लाख डलर विज्ञापन खर्च हेर्दै हुनुहुन्छ। पहिले राम्रो बलपार्क बजेट पत्ता लगाउन महत्त्वपूर्ण छ ताकि खाता सफल हुन सेट अप गरिएको छ।

यसो गर्ने एउटा तरिका अनुमानित CVR, CPC र बिक्री संख्याबाट काम गर्नु हो। मानौं कि तपाइँ पहिलो महिनामा विज्ञापनबाट 250 बिक्रीहरू हिट गर्न चाहनुहुन्छ। तपाईंले कति खर्च गर्ने अपेक्षा गर्नुपर्छ?

यदि यो एकदम नयाँ उत्पादन हो भने, तपाइँसँग प्रतिस्पर्धी समीक्षा गणना र तारा मूल्याङ्कन नभएसम्म तपाइँको रूपान्तरण दर कम हुनेछ। हाम्रो अनुमानित रूपान्तरण दरको लागि 2.5% प्रयोग गरौं।

किनभने यो एक उच्च प्रतिस्पर्धा आला हो, मानौं CPC $ 5 हो।

यो समीकरणले तपाईंलाई प्रति रूपान्तरण लागत प्राप्त गर्दछ:

CPC / CVR = लागत प्रति रूपान्तरण

$5 / 2.5% = $200 लागत प्रति रूपान्तरण

र यी 250 बिक्रीको लागि बजेट =

प्रति रूपान्तरण लागत * लक्ष्य आदेश = बजेट

$200 * 250 बिक्री = $50,000 बजेट

ध्यान दिनुहोस् कि हामीले यहाँ ACoS हेरेका छैनौं। रैंकिंग भोल्युमको बारेमा हो, नाफाको बारेमा होइन। अनुसन्धान चरणमा, यो आदेशहरू प्राप्त गर्ने बारे हो र ACoS को बारेमा होइन।

अब जब हामी बुझ्छौं कि हामी के विरुद्धमा छौं, अमेजन विज्ञापनको साथ उत्पादन सुरु गर्ने चरणहरू पार गरौं।

तीन अभियान संरचना

Prestozon मा, हामी धेरै जसो केसहरूको लागि तीन अभियानहरू समावेश भएको न्यूनतम संरचना सिफारिस गर्छौं

  • अटो
    • अमेजनको दिशामा खोज शब्दहरू रूपान्तरणको लागि स्वत: अभियान खोजी
  • अनुसन्धान
    • विज्ञापनदाताको दिशामा खोज शब्दहरू रूपान्तरण गर्न खोजी गर्न फराकिलो वा वाक्यांश कीवर्डहरू प्रयोग गरेर म्यानुअल अभियान
  • प्रदर्शन
    • खोज शब्दहरू रूपान्तरणमा नियन्त्रण अधिकतम गर्न सटीक किवर्डहरू प्रयोग गरेर म्यानुअल अभियान। एक परिपक्व विज्ञापन पहल यो अभियान मार्फत जाने धेरै यातायात र बिक्री हुनेछ।

 

अनुसन्धान

अनुसन्धान चरणले तिनीहरूलाई व्यवस्थापन गर्नका लागि सबै अभियानहरू र प्रणालीहरू सुरु गर्ने समावेश गर्दछ।

हामी सकेसम्म चाँडो र कुशलतापूर्वक अनुसन्धान गर्न चाहन्छौं, त्यसैले Prestozon’s Keyword Rules जस्ता उपकरणहरू प्रयोग गर्नुहोस् सुरुबाट रूपान्तरण खोज शब्दहरू फसल गर्न। नियमहरूले उत्पादनको स्वत: र म्यानुअल अनुसन्धान अभियानहरूमा खोजी गर्दछ र खोज शब्दहरूलाई सटीक मेल खाने कुञ्जी शव्दहरूमा रूपान्तरण गर्ने प्रवर्द्धन गर्दछ।

अप्टिमाइज गर्नुहोस्

एकपटक खोज शब्दहरू तपाइँको प्रदर्शन अभियानहरूमा पृथक भएपछि, तपाइँ बिड मार्फत तिनीहरूलाई अनुकूलन गर्न सुरु गर्न सक्नुहुन्छ। सुरुमा, तपाईंको ACoS लक्ष्यहरू उच्च राख्नुहोस् ताकि तपाईंले धेरै जसो लिलामीहरू जित्नुहुन्छ र सकेसम्म धेरै अर्डरहरू ड्राइभ गर्नुहोस्। यो अवधिमा 100-300% ACoS चलाउन असामान्य छैन।

यी सबैको माध्यमबाट, यो सम्झना महत्त्वपूर्ण छ कि उच्च प्रदर्शन PPC रणनीतिहरूलाई उच्च प्रदर्शन सूचीहरू आवश्यक पर्दछ। तपाईं खराब सूचीको शीर्षमा ठूलो बजेट सेट गर्न सक्नुहुन्न र लाभदायक अभियानहरूको लागि आशा गर्न सक्नुहुन्छ। सुसमाचार यो हो कि तपाईंले सुरुमा आक्रामक रूपमा खर्च गरिरहनुभएको हुनाले तपाईंले चाँडै सिक्न सक्नुहुन्छ कुन खोज शब्दहरू तपाईंको ग्राहक आधारसँग प्रतिध्वनित हुन्छन्। तपाईं PPC मार्फत बजार अनुसन्धान डेटा खरिद गर्दै हुनुहुन्छ! तपाईंको शीर्षक, बुलेटहरू, सूचीकरण पाठ, र ब्याक एन्ड सर्तहरू ट्युन गर्न यो प्रयोग गर्नुहोस्।

तपाइँका ग्राहकहरु संग प्रतिध्वनित खोज शब्दहरु को एक सूची प्राप्त गर्न, Prestozon को खोज शब्द एक्सप्लोरर मा जानुहोस् र >2 अर्डर को लागी एक फिल्टर थप्नुहोस्। तपाईं उच्च रूपान्तरण दर सर्तहरू हेरेर यसलाई तल फिल्टर गर्न सक्नुहुन्छ, तर त्यो थ्रेसहोल्ड प्रति उत्पादन परिवर्तन हुनेछ। यो 5% हुन सक्छ वा यो 15% हुन सक्छ, वा सुरुमा यो 2% हुन सक्छ।

स्केल

जब तपाईं र्याङ्कहरू माथि जानुहुन्छ, समीक्षाहरू प्राप्त गर्नुहुन्छ, र तपाईंको सूचीलाई ट्युन गर्नुहुन्छ, तपाईंको रूपान्तरण दर माथि जानुपर्छ। यो यस बिन्दुमा तपाईले कम आक्रामक ACoS लक्ष्यहरू सेट गर्न सक्नुहुन्छ र आफ्नो प्रदर्शन बजेटहरू मापन गर्न सक्नुहुन्छ जब तपाईं आफ्नो अनुसन्धान बजेटहरू मापन गर्नुहुन्छ।

मानौं कि तपाईंले आफ्नो स्वत: र अनुसन्धान अभियानहरूको लागि प्रत्येक दिन $750/दिनको बजेट र तपाईंको प्रदर्शन अभियानको लागि $100/दिनको साथ सुरु गर्नुभयो। प्रारम्भमा, तपाईंले नयाँ रूपान्तरण खोज सर्तहरू द्रुत रूपमा फेला पार्नुहुनेछ। समय बित्दै जाँदा, प्रत्येक अतिरिक्त खोज शब्दले खोज्न लामो र धेरै पैसा लिन्छ। यसो हुने बित्तिकै, तपाईंले आफ्नो ACoS कायम राख्दा आफ्नो अनुसन्धान बजेट घटाउनुपर्छ (सायद $20/दिन जति कम) र आफ्नो कार्यसम्पादन बजेट जति सक्दो उच्च बनाउनु पर्छ।

कहिलेकाहीँ, ACoS ले सम्पूर्ण कथा बताउँदैन। पूरक र अन्य निरन्तरता उत्पादनहरूका लागि ग्राहकको जीवनकाल मूल्य (LTV) हेर्दै र ग्राहक पुन: खरिद दरहरू बुझ्ने मुख्य बनाम प्रारम्भिक लागत प्रति अधिग्रहण (CPA) हो। यदि तपाइँ ग्राहकहरूले अर्को 6 महिनाको लागि मासिक खरिद गर्ने अपेक्षा गर्नुहुन्छ भने, पहिलो बिक्रीको लागि 60% ACoS ग्राहकको जीवनकालमा 10% ACoS मा आउन सक्छ।

ओभरल्यापिङ चरणहरू

यी चरणहरू शृङ्खलाहरूमा विशुद्ध रूपमा कार्यान्वयन हुँदैनन्। तिनीहरू ओभरल्याप गर्छन्। रूपान्तरण गर्ने पहिलो खोज शब्द उच्च मात्रा र उच्च रूपान्तरण दर दुवै हुन सक्छ। तपाईंले यसलाई तुरुन्तै मापन गर्न सुरु गर्नुपर्छ! अनुसन्धान चरण धेरै महिना सम्म जान सक्छ, जस्तै अनुकूलन चरण हुनेछ। स्केल चरण दुई हप्ताको रूपमा चाँडै सुरु हुनेछ र 3-6 महिना पछि र उत्पादनको बाँकी जीवनचक्रको लागि सञ्चालनको प्रमुख मोड हुनेछ।

Prestozon को 1 क्लिक अभियान सेटअप 10 सजिलो चरणहरूमा सुरु गर्दै:

Prestozon को 1-क्लिक सेटअपको साथ नयाँ उत्पादनको लागि अभियानहरू सुरु गर्ने र तिनीहरूलाई मापन गर्न सजिलो छ। यहाँ तपाईंलाई दाहिने खुट्टामा सुरू गर्नको लागि चरणबद्ध गाइड हो:

  1. तपाइँ विज्ञापन गर्न जाँदै हुनुहुन्छ ASIN प्रविष्ट गर्नुहोस्। नोट: Amazon लाई विक्रेताहरूका लागि ASIN र विक्रेताहरूका लागि SKU आवश्यक छ। निश्चित गर्नुहोस् कि तपाइँ सही पहिचानकर्ता प्रविष्ट गर्दै हुनुहुन्छ!
  2. आफ्नो बीज अनुसन्धान सर्तहरू प्रविष्ट गर्नुहोस्। यी सर्तहरू हुन् जुन तपाईले सोच्नुहुन्छ कि तपाईको उत्पादन बेच्न मद्दत गर्दछ, तर तपाई निश्चित हुनुहुन्न। यहाँ “सायद” कुञ्जी शब्दहरू राख्न ठीक छ।
  3. आफ्नो प्रदर्शन कुञ्जी शब्दहरू प्रविष्ट गर्नुहोस्। यी तपाईंका ज्ञात विजेताहरू हुन्। यदि तपाईंले यी उत्पादनहरू वा धेरै समान उत्पादनहरू पहिले विज्ञापित गर्नुभएको छ र तपाईंलाई थाहा छ कि कीवर्डहरू विजेताहरू हुन् र तपाईंको लागि बिक्री संचालित छन् भने मात्र यहाँ किवर्डहरू राख्नुहोस्।
  4. आफ्नो बजेट सेट गर्नुहोस्।
  5. आफ्नो ACoS लक्ष्य र पूर्वनिर्धारित बिडहरू सेट गर्नुहोस्। याद गर्नुहोस्, यो प्रक्षेपण हो, जबकि तपाईं भविष्यमा ACoS लाई तल ड्राइभ गर्न चाहनुहुन्छ, पहिले तपाईं दृश्यता र प्रभावहरूको लागि ड्राइभ गर्न चाहनुहुन्छ। ACoS लक्ष्य उच्च राख्नुहोस् र निश्चित गर्नुहोस् कि तपाइँको पूर्वनिर्धारित बिड सुरु देखि नै प्रतिस्पर्धात्मक छ। यदि तपाईंले पर्याप्त छापहरू प्राप्त गरिरहनुभएको छैन भनी फेला पार्नुभयो भने तपाईंले क्लिकहरू उत्पन्न गर्न पर्याप्त छापहरू प्राप्त गरिरहनुभएको सुनिश्चित गर्नको लागि आफ्नो बोली बढाउनुहोस् (आदर्श रूपमा न्यूनतम २०-३० क्लिकहरू)।
    आफ्नो पूर्वावलोकन जाँच गर्नुहोस्। उपकरणद्वारा सिर्जना गर्न लागेका विज्ञापन समूहहरू र कुञ्जी शब्दहरू वास्तविक समयमा देखा पर्नेछ जब तपाइँ प्यारामिटरहरू भर्दै हुनुहुन्छ। तपाइँ “संरचना
  6. सिर्जना गर्नुहोस्” मा क्लिक गर्नु अघि तपाइँका नियमहरू, नामकरण सम्मेलनहरू र विज्ञापन समूहहरू सही रूपमा प्रतिबिम्बित छन् भनेर सुनिश्चित गर्न यो पूर्वावलोकन प्रयोग गर्न सक्नुहुन्छ।
  7. आफ्नो नियमहरू समीक्षा गर्नुहोस्। यदि तपाइँ परिवर्तन गर्न चाहनुहुन्छ भने, तल बायाँमा उन्नत विकल्पहरू अन्तर्गत अन्य नियम विकल्पहरू छन्। यदि तपाईंले आफूले चाहेको विकल्प देख्नुभएन भने, तपाईंले नियमहरू सिर्जना गरेपछि थप सम्पादन गर्न सक्नुहुन्छ।

8) ब्रान्डेड सर्तहरू प्रायः उल्लेखनीय रूपमा कम ACoS र उच्च रूपान्तरण दर गैर-ब्रान्डेड सर्तहरू भन्दा चल्छन्। Prestozon ले तपाइँलाई तपाइँको ब्रान्ड सर्तहरू 1CS मा “विशेष” ट्याब अन्तर्गत छुट्टै अभियानहरूमा राख्न अनुमति दिन्छ ताकि तपाइँ यी सर्तहरू स्वतन्त्र रूपमा व्यवस्थापन गर्न सक्नुहुन्छ। यसले तपाइँलाई तपाइँको ब्रान्डेड सर्तहरूमा छुट्टै बजेट व्यवस्थापन गर्न अनुमति दिनेछ र तपाइँलाई तपाइँको ब्रान्डेड र गैर-ब्रान्डेड कार्यसम्पादनमा राम्रो अन्तरदृष्टि दिनेछ।

९) ब्रान्डेड अभियानहरूको लागि आफ्नो ACoS र बजेट प्राथमिकताहरू सेट गर्नुहोस्। तपाईंको ब्रान्डेड अभियानहरू प्रायः सधैं कम ACoS र उच्च रूपान्तरण दरको साथ हुनेछन् त्यसैले हामी प्रक्षेपणमा पनि थप आक्रामक ACoS लक्ष्यहरू र उच्च बजेटहरू सुझाव दिन्छौं। गैर-ब्रान्डेड सर्तहरूमा 30% ACoS भएका उत्पादनहरू ब्रान्डेड सर्तहरूमा 5% ACoS भन्दा कम प्राप्त गर्ने सामान्य कुरा हो। यहाँ ब्रान्डेड खोज तोड्ने बारे थप पढ्नुहोस्

10) तपाईंको सम्पूर्ण नयाँ प्रक्षेपण संरचना समीक्षा गर्नुहोस्। तपाइँको SP गैर-ब्रान्डेड अभियानहरू र तिनीहरूलाई शासन गर्ने नियमहरूमा ब्रान्डेड अभियानहरू पूरा गर्नुहोस्।

तपाईं तयार हुनुहुन्छ! अब तपाइँसँग उत्कृष्ट अभियान संरचना छ र कुञ्जी शब्दहरू र बिडहरू प्रबन्ध गर्न Prestozon सेटअप छ। उत्पादन प्रक्षेपणबाट धेरै भन्दा धेरै प्राप्त गर्न मानव खाता प्रबन्धकबाट केही निर्णय चाहिन्छ, त्यसैले Prestozon एनालिटिक्स प्रयोग गरेर उनीहरूको प्रदर्शनको अन्तिम बिट प्राप्त गर्नका लागि आफ्नो अभियानहरूमा जाँच गर्नुहोस्।

कसरी प्रतिस्पर्धात्मक, उच्च ACoS बजारहरूमा लन्च गर्ने मूल पोस्ट – हेलियम 10

जवाफ लेख्नुहोस्

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

हाम्रो अन्य उत्पादनहरू प्रयास गर्नुहोस्!

image

Scribbles – विक्रेताहरूले तिनीहरूको अमेजन विक्रेता सेन्ट्रल फ्रन्टएन्ड र ब्याकएन्डमा उत्तम कुञ्जी शव्दहरू थप्न अनुमति दिन्छ निश्चित गर्न उनीहरूको लिस्टि totallyहरू अनुकूलित छन्।

image
-०-दिन नि: शुल्क परीक्षण
image
प्लेटिनम योजना ($ / / / महिना) मा समावेश
image

Xray – Amazon Product Research, inside the Helium 10 Chrome Extension, helps give Amazon sellers a bird's-eye view of a market as they browse through Amazon.

image
Requ० अनुरोधहरूको साथ निःशुल्क परीक्षण
image
१$ / / महिनाबाट सुरू गर्दै

Helium10 को साथ अमेजन मा एक संवृद्धि व्यापार सिर्जना गर्नुहोस्।

सुरु गर्नुहोस्, चलाउनुहोस्, र तपाईंको उपकरणलाई आवश्यक सबै उपकरणहरू, प्रशिक्षण, र विशेषज्ञताको साथ बढाउनुहोस्।